The Frame Library: Horns του Alexandre Aja

Horns Banner

Για πες: Δύσκολη μέρα για τον Ig Perrish. Δεν είναι μόνο ότι η αγάπη της ζωής του, Merrin, είναι νεκρή, ούτε ότι ξαφνικά όλοι φαίνεται να θεωρούν ότι αυτός την σκότωσε. Όχι. Είναι αυτά τα αναθεματισμένα κέρατα που – κυριολεκτικά – έχουν φυτρώσει στο κεφάλι του και φαίνεται να βγάζουν τον χειρότερο εαυτό κάθε ανθρώπου που τυχαίνει να σταθεί μπροστά του. Διάολε.

Γιατί με νοιάζει; «Το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει» και «Ο συγγραφέας, συγγραφέα γιο θα κάνει» λένε δυο παραδοσιακές κινεζικές παροιμίες και ο Joe Hill μπορεί να είναι γνωστότερος για το κομιξικό έπος «Locke & Key», όμως, οι γονικές επιρροές δύσκολα μπορούν να παραβλεφθούν στην περίπτωση του «Horns», που μυρίζει Stephen King από χιλιόμετρα, συμπεριλαμβανομένων του μαύρου χιούμορ και του κάπως άτσαλου τέλους του. Επίσης, ο Daniel Radcliffe κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες για να πετάξει την εικόνα του Harry Potter από πάνω του. Σε καλό δρόμο είναι.

Έχουμε οπτικό υλικό; Φυσικά, για ποιους μας πέρασες, ρε φίλε; Μπορείς να συνειδητοποιήσεις και πόσο hot είναι η Juno Temple. Για άλλη μια φορά.

Πού μπορώ να το δω; Το φιλμ έχει ξεκινήσει ήδη να προβάλλεται σε διεθνείς VOD πλατφόρμες (Video on demand, που λένε και στο χωριό μου), όμως, στην Ελλάδα η εταιρείες διανομής Seven και Σπέντζος, οι οποίες έχουν αναλάβει την διανομή της ταινίας, δεν έχουν ορίσει ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας. Ίσως να φταίει που η ταινία δεν μπορεί να ισορροπήσει ανάμεσα στην κωμική και την σκοτεινή πλευρά της ή που καταλήγει να γίνεται πολύ γραφική μέσα στην υπερβολή της, αποτυγχάνοντας να πλασάρει καυστικά την μεταφορά της. Ίσως να φταίει που αυτό που ξεκινά ως μια έξυπνη ιδέα, δεν μπορεί να στηρίξει τελικά ένα δίωρο φιλμ. Ίσως πάλι να φταίει ο ίδιος ο Aja, ο οποίος τερματίζει τα προφανή puns βάζοντας τον Radcliffe να νιώθει «horny», να αναφωνεί «What the hell» και να ακούει το «Personal Jesus». Πόσο πια να αντέξει ο κερατάς;! Oops.

7 thoughts on “The Frame Library: Horns του Alexandre Aja

  1. ειμαι τρελη και παλαβή για τον Στιβεν Κινγκ και θελω πολυ να πιασω και βιβλια του γιου του αργοτερα .Μάλιστα για το Κουτι σε σχημα καρδιας εχω ακουσει πολυ καλα λογια . Για το συγκεκριμένο δεν ξέρω ….Δεν μπορώ να εχω αποψη καθώς δεν το διάβασα και δεν ειδα την ταινια αλλα μονο σε μενα η υποθεση φαινεται εντελώς …. κουλή ; 😛

    Μου αρέσει!

    • και μένα μου φαίνεται κουλή αλλά αυτό είναι για μένα καλό, μ’ αρέσει να ξεφεύγουμε από τα γνωστά και χιλιοειπωμένα, καταλαβαίνεις

      Μου αρέσει!

      • Συμφωνώ ότι τo κουλό, συνήθως, βοηθά να ξεφύγουμε από τα στενά λογοτεχνικά και κινηματογραφικά όρια. Εδώ νομίζω το πρόβλημα είναι στην απόδοση και όχι στο αρχικό υλικό.

        Μου αρέσει!

    • Κοίτα να δεις δε μου αρέσει να κατηγορώ βιβλία και θα το λέω μέxρι να πεθάνω [μακάβριο]. Όταν κάτι δε μου αφήνει καλή εντύπωση προτιμώ να το κρατάω για τον εαυτό μου, αλλά μιας και το ανέφερες είπα να μοιραστώ τη γνώμη μου· έτσι, κουβέντα να γίνεται. Ειδικά αυτό το Κουτί σε σxήμα καρδιάς, εμένα μου φάνηκε μέτριο ως… xάλια. Δε σου λέω να μην το διαβάσεις- διάβασέ το σε παρακαλώ να έxω κάποιον να συzητάω μαzί του- γιατί κάθε αναγνώστης διαμορφώνει τη δική του άποψη και δεν πρέπει να βασιzόμαστε σε ό,τι λένε οι άλλοι. Δεν ƶέρω ούτε τα γούστα σου, ασφαλώς. Απλά το θεωρώ ένα mashup παρωxημένων horror ιδεών με ένα εντελώς αταίριαστο ευτυxισμένο «κι έzησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα». Από King βρίσκομαι ακόμη σε νηπιακό στάδιο, έxω διαβάσει μόνο το Κοράκι, τη Λάμψη και το Doctor Sleep [και μισή ονειροπαγίδα, μπλιάx], αλλά και τα τρία τα βρήκα καλογραμμένα, και δεν το λέω επειδή είναι ο KING με τ΄ όνομα, αλλά επειδή σε βάzει στο κλίμα και zεις την ιστορία κ.ά.θ.ε φ.ο.ρ.ά. Μπορεί να μην υπάρxει παρθενογένεση- προφανέστατα!- στην αφήγηση ιστοριών τρόμου- τι άλλο να ειπωθεί πια- αλλά ο κάθε συγγραφέας πρέπει να βάzει το xεράκι του και τη δική του πινελιά στις υποθέσεις του. Ο Hill δεν κάνει τη διαφορά, είναι σα να βλέπεις ένα ταινιάκι τρόμου πx σαν το scream- τώρα θα κατηγορήσω και ταινίες, οποία κατρακύλα- αλλά πως να σου πω, είναι σαν πιτόγυρο με απ’ όλα xωρίς τzατzίκι. Συνδυάzει ένα σωρό ιδέες, αλλά λείπει το δικό του ίxνος που θα ƶεxωρίσει τις δικές του ιστορίες από ΟοΟοΟολες τις άλλες. Βέβαια, θα διαβάσω κι άλλα βιβλία του, δεν έxω σκοπό να βγάλω συμπέρασμα και να κρίνω το συγγραφέα από ένα μόνο έργο. Αλλά για το συγκεκριμένο πόνημά του, αυτά. Συγγνώμη και για την τεράστια ανάρτηση.

      Μου αρέσει!

  2. Σοκ και δέος.

    1) Ο Stephen King έχει γιο
    2) …που είναι 42 χρονών
    3) …και συγγραφέας
    4) …κι έχει γράψει αυτό το Horns που το ‘χα δει στα ίντερνετς τυχαία και μου ‘χε εξάψει την περιέργεια

    Ω θεοί. Stephen σαγαπώ μην πεθάνεις ποτέ σε παρακαλώ *εκτός θέματος*

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

