33 σκέψεις για το διάβασμα

2502303095_faee0967e7_b

  1. Θα βρίσκω χρόνο για διάβασμα, με τον ίδιο τρόπο που βρίσκω χρόνο για να φάω ή για να πλύνω τα δόντια μου.
  2. Θα προσπαθώ να κουβαλάω πάντα ένα βιβλίο μαζί μου.
  3. Θα διαβάζω οτιδήποτε με ενδιαφέρει. Θα διαβάζω μυθιστορήματα. Θα διαβάζω ποιήματα. Θα διαβάζω δοκίμια. Θα διαβάζω διηγήματα. Θα διαβάζω απομνημονεύματα. Θα διαβάζω περιοδικά. Θα διαβάζω εφημερίδες. Θα διαβάζω κόμικς. Θα διαβάζω βιβλία αυτοβοήθειας. Θα διαβάζω πινακίδες στο δρόμο. Θα διαβάζω διαφημίσεις. Θα διαβάζω εγχειρίδια οδηγιών. Θα διαβάζω παλιά ερωτικά γράμματα. Και τα λοιπά.
  4. Θα διαβάζω ό,τι στο διάλο γουστάρω. Όχι ένοχες απολαύσεις.
  5. Θα προσπαθώ να καθαρίζω το μυαλό μου από συγκεκριμένες προσδοκίες πριν κάτσω να διαβάσω. Θα δίνω σε κάθε βιβλίο μια ευκαιρία.
  6. Θα κλείνω το γαμημένο το κινητό μου.
  7. Θα είμαι καλή παρέα, αλλά δε θα αφήσω κανένα συγγραφέα να σπαταλήσει το χρόνο μου.
  8. Δε θα τελειώνω βιβλία που δε μου αρέσουν.
  9. Θα αφήνω τη βαρεμάρα να χτυπήσει σαν ένα τεράστιο γκονγκ.
  10. Θα πετάω κάποια βιβλία στην άλλη πλευρά του δωματίου.
  11. Θα διαβάζω με μολύβι. Θα υπογραμμίζω. Θα γυρίζω τις άκρες των φύλλων. Θα γράφω στα περιθώρια.
  12. Θα σφάζω ένα βιβλίο αν χρειαστεί.
  13. Θα αντιγράφω αγαπημένα αποσπάσματα στο χέρι μου, για να μάθω πως είναι να γράφεις αυτές τις λέξεις.
  14. Θα ξαναδιαβάζω αγαπημένα βιβλία με τον ίδιο τρόπο που βλέπω αγαπημένες ταινίες και ακούω αγαπημένους δίσκους ξανά και ξανά.
  15. Θα φτιάχνω λίστες με βιβλία που θέλω να διαβάσω.
  16. Θα πάρω μια βαθιά ανάσα και θα κατανοήσω πως είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να διαβάσω τα πάντα.
  17. Θα πετάξω τον ορισμό των «Σημαντικών Έργων» από το παράθυρο.
  18. Θα κρατήσω μια λίστα βιβλίων που έχω διαβάσει. Θα μοιραστώ αυτή τη λίστα.
  19. Όταν βρίσκω ένα βιβλίο που αγαπώ, θα φωνάξω γι’ αυτο από οποιαδήποτε βουνοκορφή έχω πρόσβαση.
  20. Όταν βρίσκω ένα συγγραφέα που πραγματικά λατρεύω, έναν συγγραφέα που κάνει το στομάχι μου σφίγγεται, θα διαβάσω όλα όσα έχει γράψει. Μετά θα διαβάσω οτιδήποτε έχει εκείνος διαβάσει.
  21. Αν μισώ ένα βιβλίο, θα κρατάω το στόμα μου κλειστό.
  22. Θα κάνω άφθονη χρήση της φράσης, “Δεν ήταν για μένα.”
  23. Θα ρωτάω τους άλλους τι διαβάζουν. Θα κρατάω σημειώσεις.
  24. Θα κρατάω ετοιμοπόλες στοίβες αδιάβαστων βιβλίων.
  25. Τη στιγμή που θα τελειώνω ένα βιβλίο, θα ξεκινώ ένα καινούριο.
  26. Θα πηγαίνω στη βιβλιοθήκη. Θα πηγαίνω στο βιβλιοπωλείο. Θα χάνομαι στις στοίβες.
  27. Θα διαβάζω βιβλιογραφίες. Θα αφήνω το ένα βιβλίο να με οδηγεί στο επόμενο.
  28. Αν χρειαστεί να διαβάσω για να πάρω κάποιες πληροφορίες, θα ξεφυλλίσω και θα διαβάσω περιληπτικά και θα ψάξω στο ίντερνετ για κριτικές.
  29. Όσο πιο συχνά μπορώ, θα διαβάζω δυνατά σε κάποιον που νοιάζομαι.
  30. Δε θα δανείζω ποτέ ένα βιβλίο αν θέλω να το ξαναδώ. Αν ένας φίλος ζητήσει να δανειστεί ένα αγαπημένο μου βιβλίο, θα το αγοράσω και θα του δώσω το νέο αντίτυπο.
  31. Δε θα θρέφω την ψευδαίσθηση πως το να διαβάζω με κάνει ανώτερο άνθρωπο.
  32. Δε θα πάσχω από την πλάνη πως η πράξη της ανάγνωσης και μόνο με κάνει καλύτερο άνθρωπο.
  33. Αν δεν αισθάνομαι πως θέλω να διαβάσω, θα κάνω κάτι άλλο. Ίσως ακόμα και — ωχ! — να δω τηλεόραση.
πηγή Medium [το παραπάνω κείμενο είναι ευθεία μετάφραση του πρωτότυπου]
πηγή φωτογραφίας Raul Lieberwirth
Σχολιάστε

