5 anime σειρές βασισμένες σε κλασικά βιβλία

Anime σειρές βλέπετε; Γιατί εγώ το παραδέχομαι, είμαι μεγάλος σκράπας, δεν ξέρω σχεδόν τίποτα. Αν εξαιρέσουμε τον Kabamaru των παιδικών μου χρόνων, τη φωτινή εξαίρεση Death Note και κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες να δω Fullmetal Alchemist και Neon Genesis Evangelion, δεν έχω ιδέα τι anime υπάρχουν εκεί έξω. Πρόσφατα όμως το Book Riot έγραψε για 5 σειρές anime που προέρχονται από κλασικά βιβλία της λογοτεχνίας και, η αλήθεια είναι πως, ιντριγκαρίστηκα αρκετά. Ορίστε οι 5 σειρές που μπορείτε να δείτε:

1. Romeo x Juliet

Η σειρά προβλήθηκε από τον Απρίλιο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2007 στο Chubu-Nippon. Τα 24 επεισόδιά του ασχολούνται, όπως θα καταλάβατε ήδη, με τον Ρωμαίο και την Ιουλιέτα του Σαίξπηρ αλλά εμπεριέχει διάφορες αναφορές και χαρακτήρες και από άλλα έργα του συγγραφέα, όπως η Οφηλία του Άμλετ.

2. Gensoumaden Saiyuki

Το Gensoumaden Saiyuki κατατάσσεται στις σειρές anime που είναι γεμάτες δράση και μάχες. Τα 50 του επεισόδια παίχτηκαν από τον Απρίλιο του 2000 μέχρι τον Μάρτιο του 2001, ενώ υπήρξαν και 2 sequel σειρές με άλλα 51 επεισόδια συνολικά. Η σειρά ακολουθεί την ιστορία του Journey to the West του Wu Cheng’en, ένα από τα κλασικά έργα της κινεζικής λογοτεχνίας που χρονολογείται κάπου στον 16ο αιώνα.

3. Nadia: Secret of the Blue Water

Βασισμένο στις 20,000 λεύγες κάτω από τη θάλασσα του Ιουλίου Βερν, αυτή η παλιότερη από τις 5 σειρές που παρουσιάζουμε [παίχτηκε σε 39 επεισόδια από τον Απρίλιο του 1990 μέχρι τον Απρίλιο του 1991], είναι και η πιο ευρέως γνωστή από τις 5. Προέρχεται από μια ιδέα του μεγάλου Hayao Miyazaki.

4. Gankutsuou: The Count of Monte Cristo

Όπως καταλαβαίνετε και από τον τίτλο, το Gankutsuou βασίζεται χαλαρά πάνω στο κλασικό βιβλίο του Αλέξανδρου Δουμά. Η σειρά, που κράτησε για μόλις 24 επεισόδια όπως και το Romeo x Juliet, χειρίζεται ένα διαφορετικό στυλ animation και ο Κόμης παίρνει γίνεται λιγάκι πιο sci-fi από ό,τι τον έχουμε συνηθίσει. Προβλήθηκε από τον Οκτώβριο του 2004 μέχρι τον Μάρτιο του 2005.

5. Pandora Hearts

Αυτή η σειρά του 2009 εμπνεύστηκε από την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων και διάφοροι χαρακτήρες της θυμίζουν το έργο του Λιούις Κάρρολ αλλά η ιστορία της είναι εντελώς πρωτότυπη. Στα 25 επεισόδιά της η σειρά παίζει αρκετό ξύλο, όπως και το Gensoumaden Saiyuki παραπάνω.

5 thoughts on “5 anime σειρές βασισμένες σε κλασικά βιβλία

  1. To Romeo X Juliet το έχω δει (συνέπεσε με την περίοδο της ζωής μου που παρακολουθούσα τα νέα anime οπότε το έβλεπα καθώς έβγαινε, ένα επεισόδιο τη βδομάδα) και μου άρεσε πολύ. Για νά’μαι ειλικρινής βέβαια, είναι μάλλον loosely based στο θεατρικό του Σαίξπηρ, αφού έχει αλλάξει το setting εντελώς, έχει κάτι πήγασους και άλλα υπερφυσικά, διαδραματίζεται νομίζω στη Neo-Verona ή κάτι τέτοιο, αλλά αυτές οι αλλαγές δε σε ξαφνιάζουν αν παρακολουθείς anime 😛

    Μου αρέσει!

    • χαχαχα, Neo-Verona, τέλειο

      γενικά, απ’ όσο καταλαβαίνω, και οι 5 είναι πολύυυ loosely based στα βιβλία, έχουν της παναγιάς τα μάτια μέσα, ειδικά το Pandora Hearts. είναι λίγο overstretch το άρθρο, ομολογώ

      Μου αρέσει!

  2. Λίγο άσχετο με τα βιβλία αυτό που θα πω, αλλά εγώ θα σου πρότεινα να βρεις κάποιες καλές anime σειρές του στυλ σου και να τις δεις. Η αλήθεια είναι ότι είμαι μεγάλη anime fan. Τα βιβλία και τα anime είναι οι δύο μεγάλες μου αγάπες. Επομένως μόλις είδα ότι στην αρχή του ποστ γράφεις ότι δεν έχεις δει αρκετές σειρές anime, θεωρώ «χρέος» μου να σε κάνω να δεις 😀 Εντάξει δεν μπορώ να πω. Οι Ιάπωνες είναι κάπως υπερβολικοί στις σειρές τους αλλά έχουν κάνει πολλά αριστουργήματα κατά τη γνώμη μου. Γι’ αυτό άντε, κάνε άλλη μία προσπάθεια.
    Από τα παραπάνω είχα δει αρκετό καιρό πριν το Romeo x Juliet και μου άρεσε πάρα πολύ αν και όντως έχει τεράστιες αλλαγές. Έχει εξαιρετικό opening, μία διασκευή του «You raise me up» στα Ιαπωνικά από τη Lena Park.

    ΥΓ. Για να πω την αλήθεια, ούτε εμένα μου άρεσε το Neon Genesis Evangellion, αν και έχει πολλούς που το αγαπούν φανατικά. Όσον αφορά το Full Metal Alchemist, κάνε μία προσπάθεια να αρχίσεις το Full Metal Alchemist Brotherhood που ακολουθεί την ιστορία του manga. Σταματάω γιατί βγήκα εκτός θέματος. Όταν αρχίσω να μιλάω για anime, δε σταματάω ποτέ…

    Μου αρέσει!

    • χεχε γεια σου Κατερίνα!

      λοιπόν κοίτα. δεν είναι πως δε θέλω, θέλω. απλά συμβαίνει το εξής: όλα τα διαφορετικά πράγματα δε χωράνε στο χρόνο μου. είναι τόσα πολλά όσα θέλω να δω, ακούσω και διαβάσω, που δυστυχώς κάποια έχουν χάσει τη μάχη. θέλω να πιστεύω όμως πως αυτό είναι προσωρινό και πως, πιθανά, στο μέλλον θα βρω τη διάθεση και τον παραπανίσιο χρόνο για να ξαναπιάσω μερικά anime 🙂

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

