Ψηφίζουμε το βιβλίο Φεβρουαρίου 2015

Ψηφίζουμε το βιβλίο Φεβρουαρίου 2015

Το So Much Reading Club, το ολόδικό μας book club συνεχίζει στον 5ο μήνα του και ψάχνει, εννοείται, το επόμενο βιβλίο του. Τι διαβάσαμε τους προηγούμενους μήνες μπορείτε να το δείτε στην ειδική υποκατηγορία μας που βρίσκεται στις Στήλες, αλλά τώρα ήρθε πάλι η σειρά ΟΛΩΝ ΣΑΣ να αποφασίσετε ποιο θα είναι το επόμενο βιβλίο που θα διαβάσουμε μαζί. Οι υποψηφιότητες για το βιβλίο Φεβρουαρίου 2015 είναι:

Επιλογή 1: Άνθρωπος στον Άρη του Andy Weir από τις Εκδόσεις Παπαδόπουλος, μετάφραση Κώστας Χαρβάτης, 432 σελίδες, 2014
λινκς: εκδότης, biblionet, Goodreads, bookdepository

επιλογή 2: Ο απρόθυμος φονταμενταλιστής του Mohsin Hamid από τις Εκδόσεις Πάπυρος, μετάφραση Παλμύρα Ισμυρίδου, 210 σελίδες, 2007
λινκς: εκδότης, biblionet, Goodreads, bookdepository

επιλογή 3: Ο κύριος Μερσέντες του Stephen King από τις Εκδόσεις Bell, μετάφραση Έφη Τσιρώνη, 510 σελίδες, 2014
λινκς: εκδότης, biblionet, Goodreads, bookdepository

[poll id=»7″]

Συχνές Ερωτήσεις
α) Μπορείτε να ψηφίζετε μέχρι και το επόμενο Σάββατο 24/1. Έτσι, θα έχετε 10+ μέρες για να αγοράσετε/παραγγείλετε το βιβλίο σας και να φτάσει έγκαιρα πριν ξεκινήσουμε να διαβάζουμε την επιλογή σας.
β) Δεν είναι απαραίτητο να διαβάσετε το βιβλίο στα ελληνικά, εσείς επιλέγετε τη γλώσσα και το φορμά στο οποίο θα διαβάσετε. Δανειστείτε το από τη βιβλιοθήκη, κατεβάστε το ebook, ζητήστε το από φίλους, αγοράστε το 4 φορές για σας και τους δικούς σας, ό,τι θέλετε.
γ) Μόλις τελειώνουμε το βιβλίο, θα λέμε τι γνώμη μας, συνολικά, με σπόιλερς και απ’ όλα. Όσο σύντομα ή εκτεταμένα θέλουμε. Που; Μα εδώ στο σάιτ βέβαια, σε ποστ που θα ανεβαίνει κάθε 1η του μήνα.
δ) Πριν κλείσει ο προηγούμενος μήνας και διαβάσουμε το βιβλίο του, θα ψηφίζουμε ήδη για το ποιο θα είναι το βιβλίο του επόμενου μήνα. Δηλαδή κάπου στα μέσα του Φεβρουαρίου θα ψηφίζουμε το βιβλίο του Ιανουαρίου και ούτω καθεξής.

7 thoughts on “Ψηφίζουμε το βιβλίο Φεβρουαρίου 2015

  1. Από τη μια θέλω King, απ’την άλλη πάααααλι King, επίσης ακόμα δεν έχω ξεπεράσει το 11/22/63, επίσης το Άνθρωπος στον Άρη ήταν χάλια, έχω πάρα πολλές σκέψεις για το βιβλίο του Φεβρουαρίου όπως καταλάβατε.

    Μου αρέσει!

    • Κι εγώ έχω άλλα του King που θέλω να διαβάσω (ολόκληρο Φυλαχτό και Μαύρο Πύργο) και ο Mr. Mercedes τα αναβάλλει κάπως, αλλά 1ον, πιστεύω ότι θα το διαβάσω ούτως ή άλλως κάποια στιγμή οπότε ας είναι τώρα και 2ον, τα άλλα 2 βιβλία δεν μου έκαναν αίσθηση.

      Μου αρέσει!

      • εγώ το κατάλαβα Θωμά, μην την παρεξηγείς τη Σουγκαρένια, είναι που είναι μπερδεμένη με τις πολλές σκέψεις για τα βιβλία του Φεβρουαρίου :p

        Μου αρέσει!

  2. *κάθεται και περιμένει να βγει το Άνθρωπος στον Άρη για να πει μετά ΣΑΣ ΤΑ ΠΑ ΕΓΩ*

    καθόλου δεν διαβάλλω τη διαδικασία

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

