Πως τα Άρλεκιν γίνανε το πιο διάσημο όνομα στα ρομάντζα

Πως τα Άρλεκιν γίνανε το πιο διάσημο όνομα στα ρομάντζα
Για το μέσο άνθρωπο τα βιβλία με ρομάντζα φέρνουν μια λέξη στο μυαλό: Άρλεκιν. Το Jezebel αναλύει πως η Harlequin, οι εκδόσεις που γίνανε συνώνυμο αυτού του είδους των βιβλίων, φτάσανε να φτιάξουν το όνομά τους και να αναφέρονται σαν αστείο στους λογοτεχνικούς κύκλους και μας δείχνουν πως σχεδόν όλα όσα νομίζουμε πως ξέρουμε για τα Άρλεκιν είναι λάθος.

Of course, it’s not a very illustrious name. It’s treated as a punchline, a smutty innuendo. God forbid it pass your lips in literary circles. Despite the company’s frankly astounding financial history, generations of journalists have treated any related assignment as an excuse to do their best impression of its novels’ distinctive style. (Those impressions are generally abysmal.) People who haven’t cracked a book open in years feel fully qualified to sneer at Harlequins.

How Harlequin Became the Most Famous Name in Romance

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s