Βραβείο Πρωτότυπου Τίτλου Βιβλίου Ελληνικής Λογοτεχνίας 2014: Η φάση των 8

Το ολόδικό μας, το βραβείο της καρδιάς μας, αυτό που θα φτάσει σε λίγες μέρες με τις δικές σας ψήφους να ανακηρύξει τον πιο πρωτότυπο τίτλο βιβλίου ελληνικής λογοτεχνίας για την περασμένη χρονιά, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.

Η πρώτη του φάση είδε μεγάλα φαβορί να προκρίνονται στους 8 αλλά και μερικές ομηρικές μάχες, εκεί που ψήφο την ψήφο άλλαζε το αποτέλεσμα και χέρια η πρόκριση. Πως ακριβώς φτάσαμε ως εδώ και τι συνέβη στο γύρο των 16 θα διαβάσετε στο πρώτο μας κείμενο. Τώρα, δυνατότεροι από ποτέ, προχωράμε στη φάση των 8, εκεί που κάθε μονομαχία θα είναι επική και κάθε τίτλος θα πρέπει να ιδρώσει για να φτάσει ψηλότερα.
Βραβείο Πρωτότυπου Τίτλου Βιβλίου Ελληνικής Λογοτεχνίας 2014: Η φάση των 8
Να θυμίσω τη διαδικασία: Η ψηφοφορία θα γίνει σε 4 φάσεις. Αν βλέπετε μπάσκετ θα καταλάβετε αμέσως το σύστημά μας. Αρχικά χωρίσαμε τους 16 τίτλους σε 8 ζευγάρια και σας καλέσαμε να ψηφίσετε τους νικητές των 8 ζευγαριών. Στη φάση που βρισκόμαστε τώρα σχηματίστηκαν 4 ζευγάρια και θα ψηφίσετε τους 4 νικητές και ούτω καθεξής, μέχρι που στο τέλος θα μείνει μόνο ένας, ο τίτλος που θα κερδίσει το Βραβείο Πρωτότυπου Τίτλου Βιβλίου Ελληνικής Λογοτεχνίας 2014 του somuchreading.com. Δεν κρίνουμε περιεχόμενο βιβλίου, ούτε αν μας άρεσε ή όχι, κρίνουμε αποκλειστικά τον τίτλο του και το πόσο μοναδικός, πόσο περίεργος, πόσο ιδιαίτερος είναι.

Η δύναμη βρίσκεται τώρα στα χέρια σας, ψηφίζετε για το ποιοι θα βρεθούν στα ημιτελικά. Ας βρούμε τον πιο Πρωτότυπο Τίτλο Βιβλίου Ελληνικής Λογοτεχνίας για το 2014 ανάμεσα στους 8 επικρατέστερους τίτλους! Φύγαμε!

Βραβείο Πρωτότυπου Τίτλου Βιβλίου Ελληνικής Λογοτεχνίας 2014: Η φάση των 8[poll id=»19″]

Βραβείο Πρωτότυπου Τίτλου Βιβλίου Ελληνικής Λογοτεχνίας 2014: Η φάση των 8[poll id=»20″]

Βραβείο Πρωτότυπου Τίτλου Βιβλίου Ελληνικής Λογοτεχνίας 2014: Η φάση των 8[poll id=»21″]

Βραβείο Πρωτότυπου Τίτλου Βιβλίου Ελληνικής Λογοτεχνίας 2014: Η φάση των 8[poll id=»22″]

8 thoughts on “Βραβείο Πρωτότυπου Τίτλου Βιβλίου Ελληνικής Λογοτεχνίας 2014: Η φάση των 8

      • Λυπάμαι αλλά μόλις σκρόλλαρα στην τρίτη ψηφοφορία δεν μου δίνει την επιλογή ψήφου…. Δεν έχω βάλει ψήφο στο ζευγάρι ακόμα… μου δειχνει απευθείας το αποτέλεσμα

        Μου αρέσει!

      • μήπως έχει ψηφίσει κάποιος άλλος από την ίδια IP με σένα; γιατί δεν έχω κάνει κάτι, εμένα μου τα βγάζει κανονικά ανοιχτά για ψηφοφορία κι ο αριθμός των ψήφων ανεβαίνει σιγά σιγά, άρα ο κόσμος ψηφίζει

        Μου αρέσει!

  1. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ SCREEN SHOT όπου φαίνεται όλη η απτεωνιά σας και θα σας κάνουμε ρόμπα απ΄αύριο σε όλα τα μπλόγκς… για να ξέρουμε όλοι με ποιούς έχουμε να κάνουμε

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

