Μάιος 2015: Δυο λέξεις μόνο της Rainbow Rowell

Μάιος 2015: Δυο λέξεις μόνο της Rainbow Rowell
Η ψηφοφορία για το βιβλίο που θα διαβάσουμε τον Μάιο έβγαλε νικητή, μόλις λίγα λεπτά πριν τη λήξη της, το μυθιστόρημα της Rainbow Rowell, Δυο λέξεις μόνο. Ο πρωτότυπος τίτλος του βιβλίου είναι Eleanor & Park.

[Τι διαβάσαμε τον προηγούμενο μήνα; Το Γκιάκ του Δημοσθένη Παπαμάρκου. Διαβάστε πως μας φάνηκε στα σχόλια του ποστ για τον Απρίλιο.]

Πράγματα που πρέπει να ξέρετε για το βιβλίο του Μαΐου:
– Το βιβλίο της Rainbow Rowell εκδόθηκε το 2013 και θεωρήθηκε από τα καλύτερα young adult μυθιστορήματα της χρονιάς, ενώ βραβεύτηκε και από το Goodreads.
– Αυτό ήταν το 2ο βιβλίο της Rowell και αυτό που την έκανε γνωστή. Έχει εκδώσει ακόμη 3 μυθιστορήματα και το νέο της βιβλίο με τίτλο Carry On αναμένεται τον Οκτώβριο.
– Το Δυο λέξεις μόνο εκδίδεται στα ελληνικά από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος, σε μετάφραση της Χριστίνας Σωτηροπούλου. Η τιμή του στα περισσότερα βιβλιοπωλεία είναι €12.96.
– Θα το βρείτε στο Goodreads όπου έχει μέση βαθμολογία 4,17/5, στη biblionet και στο Book Depository.

Στα σχόλια αυτού του ποστ συζητάμε μέχρι το τέλος του μήνα το βιβλίο. Όποιος τελειώνει και θέλει να μοιραστεί τις σκέψεις του, με σπόιλερς και απ’ όλα, τον περιμένουμε. Μέχρι τότε, καλή, σας και μας, ανάγνωση

11 thoughts on “Μάιος 2015: Δυο λέξεις μόνο της Rainbow Rowell

  1. H Rainbow Rowell έχει αυτή την playlist για το βιβλίο, αλλά υπάρχουν κ μερικές άλλες απο αναγνώστες… δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ ένιωσα την ανάγκη να ακουσω την μουσική που περιέγραφε στο βιβλίο όταν το διάβαζα

    Μου αρέσει!

  2. Το διάβασα σε μία μέρα. Ήταν καλό, απλά δεν το βρήκα κάτι το ιδιαίτερο. Αν διάβαζα συνέχεια ρομαντικά μυθιστορήματα, ίσως να μην μου άρεσε τόσο. Αν σας αρέσει ο John Green, διαβάστε το. Ή και όχι. Δεν χάνετε κάτι. 3.5/5

    Μου αρέσει!

  3. Το διάβασα κι εγώ σε μια μέρα – μονορούφι βγαίνει. Πωωωωω πω teenage angst! Χρειάζονται κι αυτά όμως. Με έκανε να κάνω awwww πολλές φορές. Αν και όταν άρχισε εκεί με τα adorable misfits fall in love tropes κόντεψαν να μου βγουν τα μάτια από το eye rolling, μετά εξελίχθηκε όμορφα. Του ‘βαλα 4/5 γιατί είναι Κυριακή.

    Μου αρέσει!

  4. Είναι αλήθεια πως διαβάζεται γρήγορα και ευχάριστα το βιβλίο, αλλά δυστυχώς με απογοήτευσε. Ήταν υπερβολικό σε ορισμένα σημεία και νομίζω πως σε σύγκριση με αντίστοιχη young adult λογοτεχνία από John Green είναι υποδεέστερο. Συμφωνώ με τον Θωμά, θα μπορούσα να μην το είχα διαβάσει και πάλι δεν θα έχανα κάτι.

    3/5 από μένα στο goodreads

    Μου αρέσει!

  5. Όπως λέει και η Νικολακοπούλου στην »Έξοδο κινδύνου» για »τραγούδια για το τίποτα γραμμένα» έτσι υπάρχει και αυτή η κατηγορία βιβλίων και αυτό το βιβλίο είναι χαρακτηριστικό του είδους. Διαβάζεται εύκολα ευχάριστα και έτερον ουδέν, σε τρεις μέρες θα το έχεις ξεχάσει. Καμμιά σχέση με τα καλά young adult αλλά έχει ένα προσόν. Επειδή είναι τόσο μέτριο βιβλίο μπορεί να γίνει καλή ταινία. Γιατί αυτή είναι η μοίρα των μέτριων βιβλίων να γίνονται καλές ταινίες.
    Δεν ξέρω τι ηλικία έχει η μεταφράστρια και ο επιμελητής αλλά αν είναι κάτω από 35 θα έπρεπε να ρωτήσουν κάποιον μεγαλύτερο για τις εκφράσεις που χρησιμοποιούσαν οι έφηβοι στα ’80s. Είναι γελοίο να βάζεις στο στόμα εφήβων του 1986 εκφράσεις του 2015.
    2,5/5

    2/5 στο goodreads

    Μου αρέσει!

    • Θες να δωσεις ενα παραδειγμα απο τις εκφρασεις που αναφερεις. Το διαβασα στα αγγλικα και ειμαι πολυ περιεργη τι ακριβως εγινε στην ελληνικη εκδοση!

      Μου αρέσει!

      • Η φράση »δεν υπάρχει» ή το να χαρακτηρίσεις ένα άτομο ως »νεφελίμ» είναι δυο που μου χτύπησαν άσχημα υπάρχουν κι άλλα μικρότερα αλλά δεν έχω πρόσβαση στο βιβλίο αυτή την στιγμή

        Μου αρέσει!

  6. Παρόλο που προσπαθώ να μην συγκρίνω συγγραφείς μεταξύ τους αυτό που σκέφτηκα μόλις το τελείωσα ήταν «δεν είναι και John Green». Αλλά επίσης έχω διαβάσει και το Fangirl της ίδιας που απλά το λάτρεψα χωρίς φόβο και πάθος. Καλοί οι χαρακτήρες δε λέω αλλά ίσως λίγο παραπάνω αγαπησιάρικοι για τα γούστα μου. Είχε και κάποια αστεία κομμάτια που απόλαυσε πολύ. Με τράβηξε ιδιαίτερα η κατάσταση στο σπίτι της Eleanor και ενώ διάβαζα ευχόμουν να υπάρχει παραπάνω εξέλιξη σε αυτό το κομμάτι. Το τέλος λίγο απογοητευτικό, ήθελε μάλλον να είναι σαν αυτές τις ταινίες που σε αφήνουν να φανταστείς πως κατέληξε η ιστορία αλλά δε το ένιωσα αρκετά.
    3,5 αστεράκια από εμένα, καλή προσπάθεια Raibow!

    Μου αρέσει!

  7. το teenage angst έχει τα όρια του για τον καθένα μας κι εδώ θεώρησα πως η Rowell ακουμπάει τα δικά μου περισσότερες από 1 φορές. είναι καθαρό 2,5*/5 όμως, δεν είναι πως δεν το ευχαριστήθηκα αρκετά σε σημεία αλλά είναι βιβλίο περιορισμένων δυνατοτήτων και αυτό του βγαίνει αρκετά, ειδικά στο κομμάτι της ανάπτυξης των χαρακτήρων

    μου θύμησε λιγάκι το My Mad Fat Diary του E4, αν και εκείνο κάνει τόσο φανταστική δουλειά στο να μιλήσει για αυτή την πλευρά της εφηβείας που εδώ η συγγραφέας απλά μένει στην επιφάνεια και δίνει πολλαπλά επίπεδα ενώ εδώ, εχμ, απλά όχι

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

